Ajankohtaista

Mitä julkaisumuotoja yrityksen kannattaa somessa hyödyntää

Mitä julkaisumuotoja ja millaista julkaisutahtia yritysten kannattaa somessa toteuttaa?

Googlen trendaavat haut vuonna 2022 – yllättävän vähän jalkapalloa

Hakukonejätti Google julkaisi jälleen vuoden trendaavat kyselyt. Tänä vuonna lista ei sisällä suuria yllätyksiä, vaikka jalkapallon vähyys hieman ihmetyttääkin.

Miksi yrityksen kannattaa olla somessa?

Content Strategist Marjo kertoo blogissaan mm. mitä yrityksen tulisi pohtia somekanavia valitessaan.

VR, AR, MR, XR? SOS! – Nykytodellisuuden monet kasvot

Kuuki Visualsin Production Director Matti Laakso kirjoittaa eri todellisuuksien mahdollisuuksista tuote-esittelyissä ja koulutuksissa.

Google Data Studio tunnetaan nyt nimellä Looker Studio

Etsimme freelancer After Effects -animaattoria

Brutaalia rehellisyyttä ja ajoittaisia kasvukipuja – Kuukin viisivuotiseen taipaleeseen on mahtunut paljon sisäisiä ja ulkoisia muutoksen hetkiä

Kuuki liittyi Helsingin ja Lahden kauppakamareihin

Lahden toimisto muuttaa uusiin tiloihin elokuussa

Kuuki on yksi Kestomenestyjistä

TET-harjoittelijamme Emil selvitti ikäryhmänsä median käyttöä

Kuuki on yksi Suomen parhaista työpaikoista

Meille on myönnetty Great Place To Work -sertifiointi, joka on osoitus hyvän työpaikan rakentamisesta ja erinomaisesta työntekijäkokemuksesta.

Olemme Great Place to Work – sertifioitu työpaikka!

Meille on myönnetty Great Place To Work -sertifiointi, joka on osoitus hyvän työpaikan rakentamisesta ja erinomaisesta työntekijäkokemuksesta.

Kuuki ja Konna yhdistyvät tarjotakseen entistä kattavammin markkinoinnin palveluita

Kuuki on ostanut enemmistöosakekannan maineikkaasta Roban Konna -mainostoimistosta.

Googlen trendaavat haut vuonna 2021 – boomeria ei näy, ”miten saada unta?” palasi

Jo 15. kerta kun Google listaa, minkälaisten hakutermien käyttö lisääntyi eniten Suomessa kuluneena vuonna edellisvuoteen verrattuna.

Tietoturvalliset verkkosivut takaavat nykyaikaisen palvelun Huldilla

Huld tarjoaa asiakkailleen kansainvälisesti ainutlaatuisen yhdistelmän ihmisläheistä ohjelmisto- ja tuotekehitysosaamista. Mielekkäät digitaaliset palvelut ja innovatiiviset tuotteet ovat menestyksen avaimena ja tässä matkassa Kuuki saa olla mukana tärkeässä roolissa.

Ymmärrä kuinka LinkedInin algoritmi toimii ja tavoita oikeat ihmiset

Sama haaste piinaa jokaista LinkedIn-sisältömarkkinoijaa aika ajoin: miksi julkaisuni ei tavoita yleisöä tai saa reaktioita? Algoritmin ymmärtäminen auttaa julkaisemaan paremmin tavoittavaa sisältöä kanavaan.

Pk-yrityksen viisi valttia taisteluun jättejä vastaan

Pk-yrityksillä on työkaluja enemmän kuin koskaan aiemmin kilpailla jättiläisten kanssa. Kuukin Ville Rantanen kertoo, mitä yritysten kannattaa hyödyntää kovassa kilpailutilanteessa.

Yhteistyöllä Lahti Energian asiakkaille parempi asiakaskokemus

Kuuki tukee Lahti Energiaa heidän tavoitellessaan mahdollisimman hyvää asiakaspalvelua ja -kokemusta. Tähän päästään monikanavaisen markkinointiviestinnän sekä digitaalisten ratkaisujen avulla.

Atea ja Kuuki kumppanimarkkinoinnin ytimessä

Kuuki mukana Readpeakin Q3-kvartaalin parhaiten menestyneissä natiivimainos­kampanjoissa

Kuuki tuotti asiakkaalleen Festivolle (Suomen Kotikylmiö Oy) ohjelmallisen natiivimainonnan kampanjan Readpeakin kautta. Kyseisellä kampanjalla Kuuki listautui Readpeakin parhaiten menestyneisiin natiivimainoskampanjoihin viime kvartaalilla.