Digimarkkinointi & kampanjat

Monipuoliset kampanjatoteutukset suunnittelusta tuotantoon

Rakennamme digimarkkinointikampanjoita ja monikanavaisia kampanjoita, jotka auttavat sinua tavoittamaan kohdeyleisösi oikeissa kanavissa.

Meiltä saat kampanjoinnin ja markkinoinnin palvelut suunnittelusta toteutukseen. Yhdessä rakennamme strategian, joka tehostaa myyntiäsi ja kasvattaa näkyvyyttäsi sekä offline- että online-kanavissa.

Ohjelmallinen ostaminen

Kaikessa yksinkertaisuudessaan ohjelmallinen ostaminen on pitkälle automatisoitua, huutokauppapohjaista verkkomainontaa. Ohjelmallisessa ostamisessa käytetään erilaisia järjestelmiä, joiden kautta ostetaan mainospaikkoja verkossa. Mainosmuotoina ovat esimerkiksi kuvabannerit (display ja mobiili), videomainokset, gif-tiedostot tai HTML5-pohjaiset mainossisällöt.

Ohjelmalliseen ostamiseen on olemassa erilaisia järjestelmiä ja perinteisesti tätä mainostamisen muotoa tarjoavat mediatalot.

Me käytämme ohjelmalliseen ostamiseen Google Marketing Platform- ja Sanoma Ad Manager -alustoja.

Voit tutustua syvällisemmin ohjelmalliseen ostamiseen ja sen käytäntöihin markkinointiviestintä- ja liiketoimintajohtajamme Ullan blogikirjoituksessa ”Ohjelmallinen ostaminen ja miten se on muuttunut”.

Kuulostaa mahtavalta! Koska voin aloittaa mainostamisen ohjelmallisen ostamisen avulla?

Kun haluat aloittaa tuloksia tuottavan mainonnan ohjelmallisen ostamisen avulla, ota yhteyttä. Kartoitetaan yrityksesi mainonnan tarpeet ja tehdään seuraavasta kampanjastasi myyntimenestys!

Monikanavaisesti tavoitat potentiaaliset asiakkaat varmemmin

Monikanavaisuus tehostaa viestin läpimenoa ja varmistaa kohderyhmän tavoittamisen.

Ammattilaisemme auttavat suunnittelemaan monikanavaiset kampanjakokonaisuudet niin, että ne tavoittavat oikean kohderyhmän oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

Tiimistämme löytyy massamedioiden kuten radio- ja tv-mainonnan ammattilaisia. Myös erilaiset ulkomainonnan kokonaisuudet ja liiketila- sekä myymälämarkkinoinnin suunnittelu on meillä hyvin hallussa.

Kysy rohkeasti lisää myös muista kuin digimainonnan mahdollisuuksista!

Natiivimainonta

Mutkat suoraksi: natiivimainonta on yrityksen sisältömarkkinointia, jonka näkyvyydestä mainostaja maksaa. Mainostaja tuottaa itse kaupallisen sisällön ja maksaa natiivimainoksen mainospaikoista eli mediatilasta. Menestynyt natiivimainonta tarvitsee kiinnostavaa sisältöä, kampanjasivun, jonne sisällöstä ohjataan ja hyvin suunnitellun konversioaktivoinnin, joka vastaa kampanjan tavoitteita.

Premium-inventaarit ja tarkka kohdennus

Käytämme natiivimainonnassa useita eri premium-inventaareja tarjoavia mainostyökaluja kuten Sanoma Ad Manageria ja Read Peakia.

Sanoma Ad Managerin kautta voi mainostaa Sanoman verkostossa. Sanoman digiverkosto tavoittaa 90 % eli 3,4 miljoonaa suomalaista viikoittain. Verkostoon kuuluu uutissivustoja, kuten Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Aamulehti ja Satakunnan Kansa, paikallisia uutissivustoja, kuten nokianuutiset.fi, rannikkoseutu.fi ja sydansatakunta.fi sekä lifestyle-sivustoja, kuten gloria.fi, vauva.fi, soppa365.fi ja tiede.fi.

ReadPeak -natiivimainonnan työkalulla voidaan mainostaa muun muassa Otavamedian ja MTV:n sekä monien muiden suomalaisten isojen mediatalojen verkkosivuilla ja medioissa.

Miten aloitan natiivimainonnan?

Haluatko kuulla lisää natiivimainonnan mahdollisuuksista ja nähdä esimerkiksi mainosalustainventaarin? Ota yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä toimiva natiivimainonnan kampanja yrityksellesi!

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Henkilöiden yhteystiedot
Yhteydenottolomake

Ulla Ristkari-Ryynänen

CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi

Ulla Ristkari-Ryynänen

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Ville Rantanen
Ota yhteyttä