Hyödynnä HubSpotin täysi potentiaali – älä jätä sitä pölyttymään käyttämättömien työkalujen pinoon! 

Tarjonnassamme markkinoinnin ja mainonnan osaaminen, tekninen tietotaito ja visuaalinen taituruus paiskaavat kättä saumattomasti. Tästä on arvatenkin hyötyä kumppaneillemme, sillä meiltä saat monenlaiset palvelut markkinoinnin ja liiketoiminnan tarpeisiin. Sama koskee myös HubSpot-työkalua – asiantuntijoiltamme hoituu sekä HubSpotin tekninen käyttöönotto, integraatiot kuin ylläpito sekä käytönaikainen tuki. 

Tässä blogissa käymme läpi HubSpotin tarjoamia mahdollisuuksia ja huomioita siitä, mitä sen käyttö edellyttää niin yritykseltä itseltään kuin markkinointikumppanilta. 

HubSpotin käyttöönotto ja markkinoinnin tuki samalta luukulta – mitä hyötyä siitä on? 

Ammattilaisemme auttavat ottamaan HubSpotin käyttöön ja tuomaan kaiken tarvittavan datan alustalle, jotta työkalu toimisi parhaalla mahdollisella tavalla ja tukisi yrityksen liidinhankintaa. Integraatiot eri alustoille varmistavat, että kaikki tarvittava tieto on käytössäsi, jotta voit tehdä vaikuttavaa markkinoinnin automaatiota. 

Olemme kokonaisvaltaisena teknologia- ja markkinointikumppanina sitoutuneet siihen, että saat myös käyttöönoton jälkeen parhaan hyödyn HubSpotista ja sen toiminnoista. Emme siis myy työkalua yrityksellesi, jos emme aidosti näe yrityksesi hyötyvän siitä. Kehitämme mielellämme yrityksesi HubSpot-ympäristöä, sen ympärillä pyörivää markkinointikoneistoa ja automaatiotyökalun käyttöä yhdessä. Takaamme palvelullemme siis muutakin kuin käyttökoulutuksien loputtua umpeutuvan ”perävalotakuun”. 

Lisäksi, jos HubSpot-alustasi teknisissä toiminnoissa ilmenee ongelmia, tai tulee tarvetta lisätoimenpiteille tai uusien toiminnallisuuksien käyttöön ottamiselle, on kätevää, että saat kaiken – sekä teknologisen avun että sisällöt ja markkinointiavun – yhdeltä ja samalta kumppanilta. 

HubSpot on työkalu – se auttaa, mutta ei tee itsessään autuaaksi 

HubSpotia käyttöön ottaessa kannattaa muistaa, että se on työkaluna juuri niin hyödyllinen kuin annat sen olla. Jos toiminnallisuuksia jää hyödyntämättä tai käyttö unohtuu alkuinnostuksen myötä kokonaan, on paraskin työkalu vain turha kuluerä. Siksi jo ennen HubSpotin käyttöönottoa kannattaa suunnitella, miten ja mihin sitä hyödynnetään. 

Inbound-markkinoinnin suunnitelma ja sisältösuunnitelma on hyvä olla. Kun suunnitelmaa noudattaa, ei homma mene hutkimiseksi ja kiireisessä arjessakin tulee tehtyä oikeita toimenpiteitä markkinoinnin tavoitteiden saavuttamiseksi – kuten myynnin tukemiseksi. Kun huolella suunnitellut markkinoinnin automaatiopolut rakennetaan työkaluun, jää päivittäinen työkuorma pienemmäksi ja polkujen toimivuutta liidihankinnassa pääsee optimoimaan. 

HubSpot Partner

Olemme luotettava HubSpot-kumppani

Saat kauttamme tehokkaan markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöösi sekä kaiken siihen liittyvän tuen käyttöönotosta sisällöntuotantoon, ostopolkujen suunnittelusta oikean yleisön tavoittamiseen sekä liikenteen ajamiseen sivustollesi.

Markkinoinnin kumppaninasi voimme tukea yritystäsi ottamalla HubSpotin työkalut huomioon markkinointisuunnitelmaa laatiessamme. Voimme auttaa myös inbound-markkinointia tukevien kampanjoiden luomisessa – parhaimpienkaan sisältöjen äärelle harva eksyy, jos sisältöä ei nosteta mainonnan avulla ollenkaan. 

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää markkinoinnin automaatiosta!

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Yhteystiedot

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Eeva Ristkari

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Ville Rantanen
Ota yhteyttä