Muru, tää on markkinointia 3: Vastuullisuus – vastuullisen pitsan nälkä, vihreä koodi ja siirtyminen hyvien puolelle

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta.

Eeva Ristkari

KIRJOITTAJA
Eeva Ristkari
Content & Marketing Lead, Partner

Eeva ja Ville ruotivat kolmannessa podcast-jaksossa vastuullisuutta.  Jaksossa selviää muun muassa, miksi vastuullisuus ei ole tuoteominaisuus tai asia, jolla voidaan markkinoida vaan bisneksen elinehto. Luvassa on myös tiukkaa vääntöä siitä, mitä vastuullisuus nyt ihan oikeasti tarkoittaa.

Entä miten vastuullisuus liittyy vihreään koodiin ja EU:n tiukentuneihin vaatimuksiin kuluttajansuojan toteutumista myös ympäristöviestinnässä? Voisiko Suomi olla valtio, jolta muut kysyvät neuvoa vastuullisuusasioissa?

Keskustelussa päädytään uuneina toimiviin tiskikoneisiin, datapaastoon ja niihin parempiin kahviastiastoihin, joita ei koskaan käytetä. Eeva myös kaivaa itselleen todella syvän kuopan 4K-kuvanlaadusta ja datapaketeista.

Kuuntele podcast!

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin maailmaa monesta eri näkökulmasta. Eevan ja Villen keskustelujen pohjana on markkinoinnin ja teknologian trendikatsaus 2024, jonka voit ladata ilmaiseksi!

Jaksot julkaistaan helmi–maaliskuun aikana 2024.

Linkkikirjasto jaksossa mainittuihin lähteisiin:

Googlen vastuullisuusraportti

IAB: digimainonnan hiilijalanjälki -tutkimus

Järvenpään koiranliha

Kantar: Kuluttajat suhtautuvat aiempaa kriittisemmin yritysten vastuullisuuteen

 Luonnonsuojelubiologi  Panu Halmeen haastattelu HS 28.22.2023

Vihreä koodi

Wikipedia Tuomiopäivän kello

Ylikulutuspäivä

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Yhteystiedot

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Eeva Ristkari

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Ville Rantanen
Ota yhteyttä