Lataa markkinoinnin ja teknologian trendikatsaus 2024
Tekoäly ja tahmea talous, brändit ja lähitulevaisuuden ilmiöt olympialaisista vaaleihin – Tutustu trendikatsaukseen!

Katsauksesta saat nopeasti käsityksen markkinoinnin, teknologian ja maailman nykytilasta
Kattava opas tarjoaa markkinoijille ja markkinointipäättäjille näkemyksiä ilmiöistä, kestävyysajattelun paradoksista, brändin rakentamisen merkityksestä ja generatiivisen tekoälyn kasvavasta roolista liiketoiminnassa.
Mukana myös uusimmat trendit eri mediakanavista, sosiaalisen median käytöstä sekä kuluttajien käyttäytymisestä.
Katsauksemme sisältää konkreettisia toimintaehdotuksia yrityksille, jotka haluavat toimia muuttuvassa markkinaympäristössä menestyksekkäästi.
Lue lisää ja varmista, että olet askeleen edellä kaikissa markkinointihaasteissa!
Trendikatsauksen sisältö:
- Tekoälyn ja tahmean talouden vuosi
- Suurimmat ilmiöt – vaaleista naisten urheiluun
- Markkinoijan paradoksi: kestävyysajattelu
- Markkinoinnin ikivihreät – Perusasiat kuntoon 2024
- Vastuullisuus – ESG-mainittuna yrityksen verkkosivuilla ei enää riitä
- Tekoäly & Business – hajonta yritysten välillä kasvaa
- Tekoäly & Markkinointi: käyttö arkipäiväistyy
- Mediat ja kanavat – printti vähenee entisestään, pystyvideo jyrää
- Somessa autenttisuus ja live vetoavat, uudet tulokkaat etsivät paikkaansa
- Kuluttajat kaipaavat pientä kivaa ja hyvää tuulta
- B2B-markkinointi – sisältö lähenee entisestään B2C-markkinointia
- Yhteenveto – Miten selvitä tahmeasta vuodesta voittajana?