Telemarkkinointi
Telemarkkinointi eli soittokampanjointi on hyvä tapa löytää potentiaalisia myyntihankkeita tai rikastaa omaa kohderyhmärekisteriä tai lisätä tietoutta yrityksesi kohdeyleisöstä. B2B-telemarkkinoinnilla eli tutummin telellä voidaan myös tehostaa tapahtumien tai webinaarien kutsuprosessia.
Telemarkkinointi on loistava tapa löytää potentiaalisia myyntihankkeita
Telemarkkinointia voidaan käyttää monipuolisesti potentiaalisen yritysasiakkaan ostopolun eri vaiheissa, aina myyntihankkeiden löytämisestä asiakastyytyväisyyden selvittämiseen. Se voi myös toimia yrityksesi myynnin ”liidikoneena”, joka tuottaa myyjille halutun määrän uusia myyntipotentiaaleja tiettynä ajanjaksona.
Mitä kaikkea telemarkkinoinnin projektiin kuuluu?
Kuukin palvelumallissa telemarkkinoinnin projektiin kuuluu:
- kohderyhmän määrittely
- kohderyhmää puhuttelevan viestin suunnittelu
- soittokäsikirjoituksen laatiminen
- soittajien koulutus
- soittotyö
- tulosten yhteenveto, johtopäätökset ja soittoraportti.
Soittojen määrä riippuu kohderyhmän koosta ja asetetuista tavoitteista. Raaka sääntö on, että 50 prosenttia kohderyhmästä tavoitetaan kustannustehokkaasti, sen jälkeen myös tulokset alkavat laskea. Varmistamme aina, että kohderyhmää on riittävästi, jotta työ tuottaa tulosta.
Kiinnostuitko? Ole yhteydessä niin suunnittelemme yrityksesi tarpeisiin sopivan soittotaktiikan!