Kuukin tekoälykäytännöt julkaistu – näin käytämme tekoälyä! 

Tekoäly on hyvä renki mutta huono isäntä; lue miten se taipuu Kuukissa työn tueksi!

Seuraamme koko ajan markkinoinnin, teknologian ja visuaalisten palveluiden kenttää ja toimialan uusia tuulia. Tämä koskee myös generatiivisen tekoälyn kehitystä ja sitä hyödyntäviä sovelluksia. 

Tekoälyn hyödyntäminen vaatii yhtä lailla osaamista kuin mikä tahansa muukin työkalu. Kuukilaiset kouluttautuvat, kehittävät käytänteitä ja kartoittavat mahdollisuuksia tekoälyn käyttöön liittyen. Teemme tätä kukin tahoillamme sekä myös yhdessä muun muassa Kuukin tekoälytyöryhmässä, joka on kokoontunut keväästä 2023 asti. Luonnollisesti pohdimme myös generatiiviseen tekoälyyn liittyviä eettisiä kysymyksiä. 

Kuukilaiset muistuttavat, että tekoäly ei korvaa strategista kumppanuutta. Kuukin työn arvo perustuu siihen, että ymmärrämme niin asiakkaidemme kuin heidän kohderyhmiensä tarpeita ja odotuksia. Tämän ymmärryksen pohjalta kykenemme rakentamaan asiakkaillemme tuloksekkaita ratkaisuja tekoälyä hyödyntäen: kuukilaisten ja kumppaneidemme menestyessä myös Kuuki menestyy. 

Sisäisiin ohjeisiimme perustuvat tekoälyn käytön periaatteemme on nyt julkaistu verkkosivuillamme – tutustu niihin! 

Ohjeiden avulla haluamme tehdä myös asiakkaillemme entistäkin läpinäkyvämmäksi sitä, miten käytämme tekoälyä työssämme. Jos asia mietityttää, asiakasvastaavamme vastaavat mielellään kysymyksiin aiheesta. 


Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Ulla Ristkari-Ryynänen

CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi

Ulla Ristkari-Ryynänen

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Ajatusviiva on vain syntipukki – miksi tekoäly on hyvä renki, mutta huono isäntä?

Muru, tää on markkinointia: Moneypenny mullistaa rekrytointimaailman: Tekoäly työnhaussa ja rekrytoinnissa – CV-pankkien uusi tekoälyaika on täällä 

Muru, tää on markkinointia: Kuvitukset ja visualisoinnit – tekoälyn rooli ja mahdollisuudet 

Muru, tää on markkinointia: Onko SEO kuollut? Tarvitaanko verkkosivuja enää? – Tekoälyn aikakausi markkinoinnissa

Ota yhteyttä