Sosiaalinen media
Sosiaalinen media on kustannustehokas markkinointikanava, joka tarjoaa tarkkaa kohdistettavuutta.
Sosiaalinen media on kustannustehokas markkinointikanava, joka tarjoaa tarkkaa kohdistettavuutta.
Some tarjoaa mainostajalle tänä päivänä erilaisia kanavavaihtoehtoja eri kohderyhmille ja samalla lukuisan määrän markkinoinnin kohdennustapoja. Sosiaalisen median kanavasta riippuen mainostaja voi valita kanavan mainostyökalun oman kohderyhmäkriteeristön, käyttää omaa asiakaslistaa kohdennusta varten tai vaikka uudelleenmarkkinoida sisältöä verkkosivukävijöilleen kanavan sisällä.
Markkinointiviestin tarkka kohdennus ei kuitenkaan takaa menestystä, sillä myös sisällön tulee puhutella vastaanottajaa ja olla mielenkiintoista. Oli kyse sitten näyttävästä visuaalisuudesta tai kiehtovasta tekstistä niin ilman onnistunutta lopputulosta ei mainoksen näkijä reagoi mainokseesi.
Some- ja muun digimainonnan parhaimpia puolia on niiden huippuluokan seurattavuus ja mitattavuus. Meille Kuukilla on myös tärkeää, että tehty mainonta tuottaa oikeita tuloksia ja se voidaan todentaa.
Käytämme sosiaalisen median kampanjoissamme kanavan omia raportointityökaluja, verkkosivupikseleitä ja -analytiikkaa tulosten tulkitsemiseen.
Emme toimita vain numeroita sisältävää taulukkoa loppuraporttina vaan aukaisemme tulokset ja termit analyysiksi. Lisäksi tarjoamme kehitysehdotuksia jatkon somemainontaa varten.
On tärkeää ymmärtää, että kaikki sosiaalisen median kanavat eivät ole kaikille toimialoille tai yrityksille. Ei kannata perustaa yritykselle Facebook-sivua vain sen takia, että ”kaikki muutkin ovat siellä”. Me autamme valitsemaan yrityksesi liiketoiminnalle parhaat kanavat näkyä somessa. Kerromme myös reilusti, jos mielestämme yrityksesi ei kannata mennä someen ollenkaan vaan pysyä perinteisessä printissä, jos sitä kautta tavoitat potentiaaliset asiakkaasi. Emme myy sosiaalisen median kanavien ylläpitoa tai somemainontaa vain myymisen vuoksi.