Ohjelmallinen ostaminen
Tutustu tuloksia tuottavaan ohjelmalliseen ostamiseen. Tekoälyn avulla vältytään tyhjäkäynniltä ja mainonta on läpinäkyvää koko matkan.
Tutustu tuloksia tuottavaan ohjelmalliseen ostamiseen. Tekoälyn avulla vältytään tyhjäkäynniltä ja mainonta on läpinäkyvää koko matkan.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan ohjelmallinen ostaminen on pitkälle automatisoitua, huutokauppapohjaista verkkomainontaa. Ohjelmallisessa ostamisessa käytetään erilaisia järjestelmiä, joiden kautta ostetaan mainospaikkoja verkossa. Mainosmuotoina ovat esimerkiksi kuvabannerit (display ja mobiili), videomainokset, giffit tai HTML5-pohjaiset mainossisällöt.
Ohjelmalliseen ostamiseen on olemassa erilaisia järjestelmiä ja perinteisesti tätä mainostamisen muotoa tarjoavat mediatalot. Voit tutustua syvällisemmin ohjelmalliseen ostamiseen ja sen käytäntöihin markkinointiviestintä- ja liiketoimintajohtajamme Ullan blogikirjoituksessa ”Ohjelmallinen ostaminen ja miten se on muuttunut”.
Kun haluat aloittaa tuloksia tuottavan mainonnan ohjelmallisen ostamisen avulla, ota yhteyttä. Kartoitetaan yrityksesi mainonnan tarpeet ja tehdään seuraavasta kampanjastasi myyntimenestys!
Aikaisemmin ohjelmallinen ostaminen on ollut verrattain jopa hankalaa; mainoseurot valuivat hukkaan eikä tuloksia tullut. Nyt ohjelmallista ostamista voi tehdä ilman minimibudjettia, koneoppimisen avulla mainonta kohdentuu oikeasti potentiaalisille asiakkaille, mainonta tuottaa tuloksia eli myyntiä tai liidejä, ja koko prosessi on täysin läpinäkyvä.
Käytössämme on ohjelmallisen ostamisen alusta Match2One, jonka tekoäly valitsee laajasta verkostosta parhaat sivut konversioiden saavuttamiseksi eli tyhjäkäyntiä ei tule. Koko kampanjoiden läpiviennin ajan tekoäly optimoi mainosnäyttöjä ja mainonnan keskimääräinen hinta laskee eli kustannustehokkuus kasvaa. Match2One-alusta tarjoaa välineet mainosten luomiseen ja täysin läpinäkyvään raportointiin sekä tulosten analysointiin.