Digianalyysi ja -suunnitelma antavat vakaan pohjan hakukonenäkyvyyden kehittämiselle
Kattavassa digianalyysissa tarkastellaan yrityksen nykyistä verkkosivustoa niin teknisestä kuin sisällöllisestä näkökulmasta. Lisäksi digianalyysissa tarkastellaan yrityksen kokonaisvaltaista verkkonäkyvyyttä mm. hakukoneissa ja sosiaalisessa mediassa. Digianalyysiin on mahdollista sisällyttää myös yrityksen kilpailijoiden verkkonäkyvyyttä tarkasteleva osuus.
Digianalyysin pohjalta tehdään suunnitelma, joka sisältää valitun SEO-taktiikan, verkkosivuille sivukohtaisten avainsanojen valinnan, rakenne-ehdotuksen sekä sivuston sisäiset linkitykset ja painopisteet. Tavallisesti toteutamme digianalyysin osana verkkosivuston uudistamisprojektia tai kokonaisvaltaista digistrategian luomista. Digianalyysista saadaan myös hyviä kehitysajatuksia ja lähtökohdat yrityksesi somestrategian luomiseen.
Tutustu digianalyysin pohjalta rakentuvaan Digi-SWOT:iin Ota yhteyttä