Digianalyysi
Digianalyysissa tarkastellaan yrityksen kokonaisvaltaista verkkonäkyvyyttä ja miten sitä voidaan kehittää.
Digianalyysissa tarkastellaan yrityksen kokonaisvaltaista verkkonäkyvyyttä ja miten sitä voidaan kehittää.
Kattavassa digianalyysissa tarkastellaan yrityksen nykyistä verkkosivustoa niin teknisestä kuin sisällöllisestä näkökulmasta. Lisäksi digianalyysissa tarkastellaan yrityksen kokonaisvaltaista verkkonäkyvyyttä mm. hakukoneissa ja sosiaalisessa mediassa. Digianalyysiin on mahdollista sisällyttää myös yrityksen kilpailijoiden verkkonäkyvyyttä tarkasteleva osuus.
Digianalyysin pohjalta tehdään suunnitelma, joka sisältää valitun SEO-taktiikan, verkkosivuille sivukohtaisten avainsanojen valinnan, rakenne-ehdotuksen sekä sivuston sisäiset linkitykset ja painopisteet. Tavallisesti toteutamme digianalyysin osana verkkosivuston uudistamisprojektia tai kokonaisvaltaista digistrategian luomista. Digianalyysista saadaan myös hyviä kehitysajatuksia ja lähtökohdat yrityksesi somestrategian luomiseen.
Digianalyysin pohjalta rakentuu Digi-SWOT, jonka perusteella lähdetään uudistamaan sivustoa ja kehittämään yrityksesi verkkonäkyvyyttä valituissa kanavissa ja hakukoneissa.
Digi-SWOT tarkastelee yrityksen verkkonäkyvyyden ja liiketoiminnan
Haluatko tietää yrityksesi verkkonäkyvyyden tilanteen ja lähteä kehittämään sitä paremmaksi?
Director – Business & Technology, Founding Partner
+358 50 345 3874
tomi.kaitarinne@kuuki.fi
CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi