Markkinoinnin johtaminen

Datan tehokas hyödyntäminen on nykyaikaisen markkinoinnin perusta.

Markkinoinnin johtaminen datalla

Datan tehokas hyödyntäminen on nykyaikaisen markkinoinnin perusta. Kun markkinointipäätökset pohjautuvat analytiikkaan ja tarkasti mitattuihin tuloksiin, voidaan mainontaa kohdentaa tarkemmin, optimoida resursseja ja parantaa kampanjoiden tuottavuutta.

Tarjoamme vuosien kokemuksella palveluita brändin johtamiseen ja autamme yritystäsi rakentamaan kilpailuetua datavetoisella markkinoinnilla.

Tutustu palveluihin

Referenssit

Tutustu työnäytteisiimme

Verkkovuosikertomus ja verkossa toteutettu vastuullisuusraportti antavat paljon mahdollisuuksia tehdä mieleenpainuvaa brändityötä!

Referenssit

Ajankohtaista

Kaikki artikkelit

One Night Diva palauttaa 2000-luvun alun yökerhon yhdeksi illaksi Hämeenkadulle

Tapahtuma On Night Diva on luvassa 11.10.2025. Liput saat Tiketistä!

Muru, tää on markkinointia: Onko SEO kuollut? Tarvitaanko verkkosivuja enää? – Tekoälyn aikakausi markkinoinnissa

Muru, tää on markkinointia -podcastissa pohditaan markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen maailmaa monesta eri näkökulmasta.

Kuuki täyttää kahdeksan vuotta – pilviä ei pelätä vieläkään 

Kuuki täyttää kahdeksan vuotta. Kulunut vuosi on ollut täynnä kasvua, oppimista ja uuden suunnan rakentamista – eikä pilviä ole pelätty, vaikka taivas on välillä näyttänyt raskaalta yleisen maailmanmenon vuoksi.

Poliittisen ja yhteiskunnallisen mainonnan uudet pelisäännöt EU:ssa – mitä uusi TTPA-asetus tuo tullessaan? 

Poliittisen mainonnan lisäksi asetuksen velvoitteet koskevat myös yhteiskunnallista mainontaa, jos viestinnän tavoitteena on vaikuttaa poliittiseen päätöksentekoon tai julkiseen keskusteluun.

Ota yhteyttä