Kuukin tekoälykäytännöt julkaistu – näin käytämme tekoälyä! 

Tekoäly on hyvä renki mutta huono isäntä; lue miten se taipuu Kuukissa työn tueksi!

Seuraamme koko ajan markkinoinnin, teknologian ja visuaalisten palveluiden kenttää ja toimialan uusia tuulia. Tämä koskee myös generatiivisen tekoälyn kehitystä ja sitä hyödyntäviä sovelluksia. 

Tekoälyn hyödyntäminen vaatii yhtä lailla osaamista kuin mikä tahansa muukin työkalu. Kuukilaiset kouluttautuvat, kehittävät käytänteitä ja kartoittavat mahdollisuuksia tekoälyn käyttöön liittyen. Teemme tätä kukin tahoillamme sekä myös yhdessä muun muassa Kuukin tekoälytyöryhmässä, joka on kokoontunut keväästä 2023 asti. Luonnollisesti pohdimme myös generatiiviseen tekoälyyn liittyviä eettisiä kysymyksiä. 

Kuukilaiset muistuttavat, että tekoäly ei korvaa strategista kumppanuutta. Kuukin työn arvo perustuu siihen, että ymmärrämme niin asiakkaidemme kuin heidän kohderyhmiensä tarpeita ja odotuksia. Tämän ymmärryksen pohjalta kykenemme rakentamaan asiakkaillemme tuloksekkaita ratkaisuja tekoälyä hyödyntäen: kuukilaisten ja kumppaneidemme menestyessä myös Kuuki menestyy. 

Sisäisiin ohjeisiimme perustuvat tekoälyn käytön periaatteemme on nyt julkaistu verkkosivuillamme – tutustu niihin! 

Ohjeiden avulla haluamme tehdä myös asiakkaillemme entistäkin läpinäkyvämmäksi sitä, miten käytämme tekoälyä työssämme. Jos asia mietityttää, asiakasvastaavamme vastaavat mielellään kysymyksiin aiheesta. 


Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Ulla Ristkari-Ryynänen

Ulla Ristkari-Ryynänen

CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi

Ville Rantanen

Ville Rantanen

Commercial Director
+358 40 546 7497
ville.rantanen@kuuki.fi

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Hyödynnä Lahden Yrityspalveluseteli 2025 – kehitä markkinointia ja myyntiä Kuukin kanssa

Promptaus muutti koodaamisen kokonaan – kokenut koodari kertoo, miten onnistua

AI Act ja tekoälyosaaminen eli tekoälylukutaito – mitä yrityksiltä vaaditaan?

Eikö tätä voisi tehdä tekoälyllä? – AI-kuvien käyttö markkinoinnissa ja viestinnässä

Ota yhteyttä