Winter of Sales järjestetään Lahden Sibeliustalossa 30.1.2026 – Kuuki mukana toteuttamassa

Winter of Sales järjestetään Lahden Sibeliustalossa pe 301.2026. VIP-liput nyt myynnissä, ilmoittautuminen maksuttomaan iltapäivään alkaa 3.11.2025!

Hyppää sisältöön

Winter of Sales on Suomen vaikuttavin myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten kohtaamispaikka. Lahden Sibeliustalossa järjestetään myynnin kansallinen päätapahtuma, jossa tulevaisuuden tekijät kokoontuvat rakentamaan seuraavan kasvun aikakautta.

– Roolimme tapahtuman tuotannossa ja markkinoinnissa on merkittävä: tuotamme visuaalisen ilmeen, verkkosivuston ja sparraamme sekä toteutamme tapahtuman markkinointiviestintää muun muassa somen, tapahtuma-aikaisen ja ennakkomarkkinoinnin osalta, Kuukin CMO Ulla Ristkari-Ryynänen kertoo.
Tapahtumassa ideat syttyvät inspiraatioksi, verkostot vahvistuvat ja tulevaisuuden liiketoiminta saa uuden suunnan. Vuoden 2026 teemana on transformaatio.

Ulla Ristkari-Ryynänen.


– On ollut ilo olla rakentamassa vuoden suurinta myynnin ja markkinoinnin tapahtumaa oman alansa huippuosaajien kanssa. Erityisen ylpeä olen Kuukin asiantuntijoista, jotka ovat pusertaneet kokonaisuuden markkinointimateriaalit ja sivuston kasaan ennätysajassa lanseerausta varten! Tapahtumasta tulee huippumenestys ja odotamme ennätysosallistujamäärää vuoden 2026 Winter of Salesiin, Ristkari-Ryynänen summaa.
Winter of Sales tapahtuman lavalla esiintyvät Suomen eturivin puhujat, jotka ovat kokeneita myynnin ammattilaisia ja muutoksen tekijöitä.
VIP-lippujen myynti on alkanut. Ilmoittautuminen maksuttomaan päätapahtumaan alkaa 10.11.2026.

Liput VIP-tilaisuuteen ovat nyt saatavilla early bird -hintaan: 139€ + alv. (ovh. 249 € + alv) Alennettu early bird hinta on voimassa 31.10. klo 23.59 asti.

Ota tapahtuma seurantaan

Winter of Sales LinkedInissä

Winter of Sales Instagramissa

Facebook-tapahtuma

Mukana tuottamassa tapahtumaa Kuukin kanssa ovat Faction HKI , Eventum Lahti, Inspiroiva Creative.

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Ensimmäinen Brändi­pavut & markkinointi­­murhat  -aamukahvi­­tilaisuus keräsi kiitosta – joulu­kuussa jatketaan “Vuoden 2025 flopeilla ja opeilla” 

Payback Lahti: Hyväntekeväisyysyhdistys sai verkkosivuston arvokasta toimintaansa tukemaan 

Ajatusviiva on vain syntipukki – miksi tekoäly on hyvä renki, mutta huono isäntä?

Muru, tää on markkinointia: Podcastin kulissit ja tekniikka brändin tukena

Ota yhteyttä