Ensimmäinen Brändipavut & markkinointimurhat  -aamukahvitilaisuus keräsi kiitosta – joulukuussa jatketaan “Vuoden 2025 flopeilla ja opeilla” 

Aamun paras hetki on, kun saa pysähtyä hetkeksi hyvän kahvin ja ajatuksia herättävän keskustelun äärelle.

Ensimmäinen Brändipavut & markkinointimurhat -aamukahvitilaisuus järjestettiin marraskuussa yhteistyössä Helmi Säästöpankin kanssa. Aiheena oli “tekoälytyökalut markkinoijan arjessa”. Tunnelma oli lämmin ja keskusteleva. Palaute kertoi, että tällaiselle rennolle markkinoijien vertaistuelle on oikeasti tilausta. 

Osallistujat antoivat tilaisuudelle kiitokseksi täydet viitoset niin tunnelmasta kuin kokonaiskokemuksestakin. Myös teema, tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa, koettiin erittäin hyödylliseksi: 

“Täyden kympin aamu – tulen toistekin!” 
“Kiinnostavinta oli kuulla, mitä muut markkinointia tekevät tällä hetkellä pohtivat.” 
“Oli todella mielenkiintoista kuulla muiden kokemuksista tekoälyn käytöstä.” 

Keskustelu herätti oivalluksia aina AI-hakukoneoptimoinnista tekoälyn juridisiin rajoitteisiin ja siihen, miten markkinoijat löytävät ne omalle työlle aidosti hyödylliset työkalut. 

Osallistujilta nousi myös hyviä toiveita tulevien aamujen teemoiksi, kuten: 

  • markkinointikanavien trendit, 
  • tekoälyagenttien hyödyntäminen prosesseissa 
  • tapahtumamarkkinointi ja webinaarit. 

Joku kiteytti tunnelman osuvasti näin: 

“Tilaisuus oli lämminhenkinen ja keskusteleva – tätä lisää.” 

Joulukuussa pureudutaan rohkeasti vuoden 2025 floppeihin ja oppeihin 

Seuraava Brändipapujen aamukahvi järjestetään 9.12. kello 8 Kuukissa (Crazy Town, Aleksanterinkatu 16, Lahti). 
Aiheena on Vuoden 2025 flopit ja opit – rehellinen keskustelu siitä, mikä toimi, mikä ei, ja mitä kaikkea tästä vuodesta kannattaisi oppia ennen seuraavia päätöksiä. 

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Helmi Säästöpankin kanssa – vuoroin vieraissa. 


Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Ulla Ristkari-Ryynänen

CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi

Ulla Ristkari-Ryynänen

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Winter of Sales järjestetään Lahden Sibeliustalossa 30.1.2026 – Kuuki mukana toteuttamassa

Kuuki täyttää kahdeksan vuotta – pilviä ei pelätä vieläkään 

Brändipavut & markkinointimurhat – rennot aamukahvit markkinoijille alkavat Lahdessa

Ainutlaatuisen tapahtuman toteutuminen vaatii osaamista markkinoinnin lisäksi tapahtumatuotannossa – Kuuki ja Liwlig kertovat yhteistyöstään 

Ota yhteyttä