Muru, tää on markkinointia -podcastin toinen tuotantokausi starttaa

Markkinointi- ja teknologiatoimisto Kuukin podcastin toisella tuotantokaudella puhutaan monipuolisesti markkinoinnista sekä tietenkin tekoälystä!

Kirjoittaja
Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Kuukin Muru, tää on markkinointia -podcast käsittelee toisella tuotantokaudellaan laajasti markkinoinnin eri osa-alueita. Kantavana teemana on markkinoinnin lisäksi liiketoiminnan kehittäminen ja generatiivisen tekoälyn tuomat mahdollisuudet. 

– Uudella tuotantokaudella podcastissa vierailee iso liuta kuukilaisia, sillä meillä on mieletön määrä osaamista talossa, ja näin saamme kerrottua siitä helposti pureskeltavassa muodossa, kun tiedon voi ottaa kuulokkeissa mukaan lenkille, salille tai kuunnella vaikka ruoanlaiton lomassa, Kuukin osakas ja Content ja Marketing Lead Eeva Ristkari kuvailee. 

Monipuolisesti asiaa tekoälystä 

Podcastin jaksoissa monimutkaisista asioista tehdään ymmärrettäviä ja kerrotaan monipuolisesti generatiivisen tekoälyn mahdollisuuksista ja myös sudenkuopista. 

 Tekoälyn mahdollisuuksista puhutaankin kattavasti heti ensimmäisessä jaksossa vieraana ovat Kuukin tekoälyasiantuntijat: Chief Technology Officer Teemu Parkkinen, Senior Digital Developer Teemu ”Peltsi” Peltomaa sekä perustajaosakas ja Business & Technology Director Tomi Kaitarinne.  

Toisessa tekoälyn mahdollisuuksista kertovassa jaksossa Kaitarinteen ja Peltomaan lisäksi vieraana on älykäs työnlöytöpalvelun, uuden ajan rekrytointialusta Moneypennyn toimitusjohtaja Kai Herranen. 

Mukana myös kumppanimarkkinointi, hakukoneoptimointi ja brändi 


Yhdessä jaksossa keskitytään kokonaan kumppanimarkkinointiin, jossa Kuukilla on erityisen vahva osaaminen ICT-alalla. Asiantuntijoina kumppanimarkkinointijaksossa ovat Director – Business & Operations Tiina Tervonen ja Key Account Manager Maaria Ritari. Myös kuvitukset ja visualisoinnit ovat yhden jakson aiheena, kun ääneen pääsevät Kuukin osakkaat Creative Director Jaakko Seppälä ja Production Director Matti Laakso.  

Eikä kyseessä olisi markkinoinnin ympärille keskittynyt podcast, jos ei yhden jakson aiheena olisi brändi. Silloin mikrofonin saa perustajaosakas ja CMO Ulla Ristkari-Ryynänen. Ristkari-Ryynänen on myös Kaitarinteen kanssa puhumassa hakukoneoptimoinnista tekoälyn aikakaudella.  

—  Yhden jakson aiheeksi otimme myös podcastin, sillä suomalaiset ovat audiokansaa. Vieraana siinä jaksossa on osakas, Web Developer Teemu Lahtinen, jolla on verkkokehittämisen lisäksi vahva audio-osaamisen tausta.  Siinä jaksossa keskustelemme tekniikan lisäksi podcastista myös markkinoinnin ja viestinnän välineenä

Radio Median Digiaudion kuuntelututkimuksen 2024 mukaan 16–64-vuotiaista suomalaisista 41 prosenttia kuuntelee viikoittain podcasteja. Keskimäärin podcasteja kuunnellaan hieman yli pari tuntia viikossa. 

Podcast on kuunneltavissa kaikissa suurissa podcast-palveluissa. Kuukin somekanavista saat tiedon uusista jaksoista! Muista ottaa podcast seurantaan ja tilata ilmoitukset uusista jaksoista! 

Kirjoittaja

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner

Eeva Ristkari

Ota yhteyttä

Autamme kartoittamaan projektin lähtökohdat, tarpeet ja tavoitteet tarjouksen taustatiedoksi.

Eeva Ristkari

Eeva Ristkari

Content & Marketing Lead, Partner
+358 400 878 269
eeva.ristkari@kuuki.fi

Ulla Ristkari-Ryynänen

Ulla Ristkari-Ryynänen

CMO, Founding Partner
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi

Tutustu myös näihin

Kaikki artikkelit

Muru, tää on markkinointia: Kuvitukset ja visualisoinnit – tekoälyn rooli ja mahdollisuudet 

Muru, tää on markkinointia: Onko SEO kuollut? Tarvitaanko verkkosivuja enää? – Tekoälyn aikakausi markkinoinnissa

Muru, tää on markkinointia: Rakenna ja vahvista brändiä tai kuihdu pois

Muru, tää on markkinointia: Tekoäly sitä ja tätä, mutta miten sitä voi hyödyntää liiketoiminnassa?

Ota yhteyttä