Telemarkkinointi
Telemarkkinointi on oiva tapa löytää potentiaalisia myyntihankkeita tai rikastaa omaa kohderyhmärekisteriä tai lisätä tietoutta yrityksesi kohdeyleisöstä. Telellä voidaan myös tehostaa tapahtumien tai webinaarien kutsuprosessia.
Telemarkkinointi on oiva tapa löytää potentiaalisia myyntihankkeita tai rikastaa omaa kohderyhmärekisteriä tai lisätä tietoutta yrityksesi kohdeyleisöstä. Telellä voidaan myös tehostaa tapahtumien tai webinaarien kutsuprosessia.
Telemarkkinointia voidaan käyttää monipuolisesti potentiaalisen yritysasiakkaan ostopolun eri vaiheissa, aina myyntihankkeiden löytämisestä asiakastyytyväisyyden selvittämiseen. Se voi myös toimia yrityksesi myynnin ”liidikoneena”, joka tuottaa myyjille halutun määrän uusia myyntipotentiaaleja tiettynä ajanjaksona.
Kuukin palvelumallissa telemarkkinoinnin projektiin kuuluu:
Soittojen määrä riippuu kohderyhmän koosta ja asetetuista tavoitteista. Raaka sääntö on, että 50 prosenttia kohderyhmästä tavoitetaan kustannustehokkaasti, sen jälkeen myös tulokset alkavat laskea. Varmistamme aina, että kohderyhmää on riittävästi, jotta työ tuottaa tulosta.
Kiinnostuitko? Ole yhteydessä Kuukin asiantuntijoihin niin suunnittelemme yrityksesi tarpeisiin sopivan soittotaktiikan!
Key Account Manager
+358 40 521 7968
maaria.ritari@kuuki.fi
Director – Business & Operations
+358 400 297 007
tiina.tervonen@kuuki.fi