Facebook

Facebook-markkinoinnilla tavoitat ostovoimaiset suomalaiset

Facebook on edelleen Suomen käytetyin sosiaalisen median kanava

Facebook, vuonna 2014 Mark Zuckerbergin toimesta perustettu verkkoyhteisöpalvelu, on edelleen Suomen käytetyimpiä ”perinteisistä” sosiaalisen median kanavista. Facebookia käyttää aktiivisesti noin 2,62 miljoonaa suomalaista. Vaikka kanavan suosio ja aktiivisten käyttäjien määrä on ollut laskussa viime vuosina, tavoittaa siellä edelleen hyvin vuonna 2020 ostovoimaisen yleisön eli 25–64-vuotiaat aikuiset.

Facebook tarjoaa helppokäyttöisen viestintäalustan yrityksille ja on monipuolinen mainoskanava

Facebook on hyvä viestintäalusta niin pienille kuin suurillle yrityksille ja tarjoaa mainoskanavana lukemattomia mahdollisuuksia markkinointiviestin kohdentamiseen eri alustoissa.

Facebookin kautta tavoittaa hyvin ostovoimaista yleisöä Suomessa ja mainontaa voi Facebook Ads tai Business Managerin kautta tehdä myös muihin mainosalustoihin kuten Instagramiin, Messengeriin, WhatsAppiin ja Tinderiin.

Lue tarkemmin Facebook-yritysivuista ja -mainonnasta Ota yhteyttä

Facebook-mainonta on parhaimmillaan kustannustehokasta ja tuloksekasta

Facebook-yrityssivuilla jaat tietoa ja palvelet asiakkaita

Facebookin yrityssivut on helppo ottaa käyttöön ja niiden kautta saat jaettua yrityksesi uutisia, ajankohtaisia artikkeleita, lanseeraat uusia tuotteita tai palveluita, tarjoat asiakaspalvelua ja johdat liikennettä verkkosivuillesi.

Autamme mielellämme sinut alkuun Facebook-sivun perustamisessa, käymme yhdessä toiminnallisuudet läpi ja suunnittelemme markkinointiviestinnän tavoitteet sekä tyylin kanavaan sopivalla tavalla.

Facebookissa tehtävään mainontaan on lukuisia eri kohdennusmahdollisuuksia

Facebook-mainonta on hyvin suunniteltuna kustannustehokasta ja tuloksekasta

Facebook-mainonta tarjoaa kattavat mahdollisuudet yrityksen markkinointiviestin buustaamiselle ja monipuolisen mainosmuotovalikoiman.

Facebookin natiivimainonnan muotoihin on valittavissa esimerkiksi video- tai kuva- , tai karusellimainokset, diaesitys, liidilomake tai tapahtumajulkaisu.

Facebookissa tehtävään mainontaan on myös lukuisia eri kohdennusmahdollisuuksia kuten:

  • Facebookin oma kohderyhmätyökalu ja sen rajausmahdollisuudet demografisista tiedoista kiinnostuksen kohteisiin
  • Asiakasluetteloiden ja -rekisterien hyödyntäminen
  • Facebook-sivujen kanssa vuorovaikutuksesta olleiden henkilöiden ja siitä saadun datan hyödyntäminen kohdennukseen
  • Facebook-pikselin avulla uudelleenmarkkinointi ja muu verkkosivuliikenteeseen pohjautuva datapohjainen kohdentaminen
  • Lookalike-samankaltaisuusyleisöt
  • ja paljon muuta.

Facebookin mainostyökalun kautta voit myös tarkasti valita oikeat mainosalustat Facebookin uutissyötteestä Messengeriin tai Instagramin tarinoihin. Mainostyökalun kautta voidaan myös tehdä laajemman jakelun mainontaa Facebook Audience Network -mainosverkostoon suurien peittoalueiden saavuttamiseksi.

Ota yhteyttä niin suunnitellaan juuri sinun mainosviestillesi paras mainosmuoto ja kohdennustapa, että tavoitat oikean yleisön!

Ota yhteyttä

Ulla Ristkari-Ryynänen

Director – Business, ­Communications & Marketing
+358 40 172 2665
ulla.ristkari@kuuki.fi