Hakukonemainonta

Google-mainonta täydentää tavoitteellisesti yrityksesi näkyvyyttä verkossa ja tuo verkkosivuille ostoaikeissa olevia kävijöitä.

Hakukonemainonta tavoittaa ostotarpeen äärellä ja uudelleenaktivoi

Hakukonemainonta on osa hakukonemarkkinointia eli SEMmiä (Search Engine Marketing). Hakukonemainontaa voidaan käyttää uusasiakashankintaan tai uudelleenmarkkinointiin eli retaan. Suomen(kin) suosituimman hakukoneen, Googlen, mainosalustan kautta voidaan mainostaa perinteisellä hakusanamainonnalla tai tehdä esimerkiksi YouTuben kautta videomainontaa.

Mitä hakukonemainontaa yritykseni tulisi tehdä?

Hakukonemainonnan mainosalustan, kohderyhmien ja mainosmuotojen valintaan vaikuttavat muun muassa liiketoiminnan tavoitteet ja tuotteidesi tai palveluidesi kohderyhmä. Voit tutustua yleisimpiin Googlen hakukonemainonnan muotoihin ohesta ja olla meihin yhteydessä, kun löydät itseäsi kiinnostavan mainosmuodon, jota haluaisit lähteä kokeilemaan. Et jaksa selailla? Ei haittaa. Olemme täyden palvelun markkinointikumppani ja riittää, kun laitat viestiä tai soitat meille, niin ehdotamme juuri sinun liiketoiminnallesi oikeat hakukonemainonnan muodot, joilla tavoitat potentiaaliset asiakkaasi.

Kuulumme Google Partners -kumppaniohjelmaan ja tekijämme ovat sertifioituja Google-mainonnan ammattilaisia.

Ota yhteyttä

Googlen Display-mainosverkoston kautta voit tavoittaa jopa 90 % internetin käyttäjistä.

Googlen Display-mainosverkoston kautta voit tavoittaa jopa 90 % internetin käyttäjistä.

Hakusanamainonnalla tavoitat asiakkaat heidän ostotarpeensa äärellä.