Datalla erittäin tarkkaan kohdennettua mainontaa
Eri mainostyökalut mahdollistavat asiakastietojen ja muun datan hyödyntämisen mainosviestin kohdentamisessa. Monesti uraudutaan käyttämään kanavien omia kohdennustapoja, kuten demografisia tietoja tai vaikka kiinnostuksen kohteita.


Autamme mielellämme hyödyntämään asiakasrekisteriäsi markkinointiviestin kohdentamiseen tai neuvomme, miten voit hyödyntää verkkosivujesi kävijäliikennettä mainonnassa. Kysy asiantuntijoiltamme lisää!
Raportointi, tulosten seuranta ja kehitys
Markkinointiviestinnän kehittäminen ja oikeiden tulosten saavuttaminen vaatii myös aktiivista tulosten seurantaa ja analysointia. Esimerkiksi verkkosivustoliikenteen ja -analytiikan kautta voidaan kehittää sisältöjä omaa kohderyhmää kiinnostavaan suuntaan.
Myös mainonnan tulosten mittaaminen, A/B-testaus ja lukujen analysointi auttavat kehittämään mainontaa kustannustehokkaammaksi. Tuotamme aina raportit sanallisin analyysein, jotka sisältävät huomioita ja kehitysehdotuksia jatkoon.
Tämän lisäksi tuotamme jatkuvan kehityksen nimissä myös erilaisia seurantaraportteja, joko automatisoidusti suoraan sähköpostiin tai räätälöidyin mallein, jotka sisältävät sanallisia analyyseja sekä kehitystoimenpiteitä.
Raportteja on mahdollista saada päivittäin, viikottain tai vaikka kuukausittain. Tutustu esimerkkiin Data Studion Google Analytics –raportista.