Ajankohtaista


Turkoositorin perhetapahtuma keskiviikkona 24.4. kello 15-17

Turkoositori keräsi noin 500 kiekkofania jännittämään ensimmäistä Liigan finaaliottelua

Turkoositori avautuu Lahdessa lauantain ensimmäiseen finaaliotteluun

Sähköpostimarkkinointivinkit B2B-ostoprosessiin – auta ostajaa automaatiolla! 

Lakiuudistuksen laiminlyönti hintojen ilmoittamisesta verkkokaupoissa voi tuoda sakkoja – entä ne mahdollisuudet?

Kuukin tekoälykäytännöt julkaistu – näin käytämme tekoälyä! 

Neljä syytä, miksi suosia headless-verkkosivustoja – kaikille päättömyys ei kuitenkaan sovi 

Hyödynnä HubSpotin täysi potentiaali – älä jätä sitä pölyttymään käyttämättömien työkalujen pinoon! 

Uskalla vaikuttaa – vaikuttavuuden skaalan haltuunotto ei tarvitse megabudjetteja

Automatisoi sähköpostimarkkinointisi – opasta, ilahduta ja vastaa asiakkaasi tarpeisiin jo ennen, kuin hän sitä tajuaa pyytää

”Jokainen markkinoija on vaikuttaja”- Osallistuimme Vaikuttavaa markkinointia -tilaisuuteen 

Muru, tää on markkinointia 5: Markkinointikanavat – Trendaatko TikTokissa ja luovuitko X:stä, entä mites se printti? 

Muru, tää on markkinointia! 4: Tekoäly – ihminen tarvitaan vähintään syntipukiksi

Markkinoinnin automaatio tehostaa markkinointia ja parantaa asiakaskokemusta 

Muru, tää on markkinointia 3: Vastuullisuus – vastuullisen pitsan nälkä, vihreä koodi ja siirtyminen hyvien puolelle

Inbound-markkinointi – hanki asiakkaita arvokkaalla ja merkityksellisellä sisällöllä  

“Onhan se kiva, kun media alkaa kiinnostua” – Kuukin sponsoriurheilija Heta Hirvosella kiireinen kisakalenteri 

Muru, tää on markkinointia 2: B2B- ja B2C-markkinoinnin kiemurat, mukana myös Superbowl ja tappajarobottikoirat

Google Consent Mode 2 – Google Ads -mainostaja, nyt pitää päättää!

Vaikuttavuuden skaala by Kuuki – MarkkinointiKollektiivi LIVE 20.3.2024

Muru, tää on markkinointia 1: Brändi – ainoa tapa erottua 

Ota yhteyttä